fredag 25 september 2009

Ridtjejerna!

Marijana "Mana" på min älskade Ronja och så RebeccaJussis Loke. De är så fina och ni anar inte så tacksam jag är för att ni kommer ut och rider och pysslar! Ni hjälper mig med mitt samvete till att jag inte kan rida själv! :) Läste i papperna som jag fickbb att det inte ska vara nån träning på 3 månader! Tur det lider mot vinter. Så att Mana och Rebecca stannar hos oss, hoppas vi mycket på!
Hehe Ronja ser lite sur ut... men faktiskt är hon inte det. Hon ville bara "mula" med Loke! <3

Idag ska vi in till ortopeden med Ida och hon ska få av sig skenan en kort stund för att få bada. Det ska bli så härligt att se henne utan den om bara för en liten stund. Jag ska också passa på att fråga om de här 6 veckorna och vilken grad av höftledsluxation hon har, har läst på nätet att det finns tre grader. Och håll nu tummar och tår gott folk att Ida har grad 1!

Imorgon ska vi få besök! Mamma, pappa, Jessica och Heidi kommer upp en sväng! Ska bli så super skoj att se alla. Nu var det ju längsen. Så idag efter ortopeden så ska vi in och handla tacos. Vi gör det enkelt för oss, och dess utom kan alla hjälpa till hihi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar