måndag 14 september 2009

MVC besök

Idag har vi varit på MVC besök. Förhoppningsvis vårt sista. Allt såg jätte bra ut och mina värden har varit så bra de kan bli från dag ett! Det är jag så otroligt glad för. Min barnmorska Ann är i alla fall mycket nöjd och glad ;) Vi fick en ny tid nästa måndag för en sista koll! För sen den 27/9 har vi fått en tid för igångsättning om bebis inte kikat ut innan dess. Känns så himla skönt med ett datum att se fram emot! Så inom 13 dagar är jag mamma! Mamma?! JAG?! Det är ju inte jag som är mamma...det är ju mamma som är det. Min mamma blir ju en mormor men mormor är ju nån helt annan!!!! I vilket fall så är det helt galet! :) Överlyckligt galet!

När vi ändå var i Eksjö så passade vi på att kika lite på bilar. Vi hade tänkt att byta ut volvon mot en nyare passat. Vi får se om det dyker upp nått snart. Ska bli skoj.

Sen passade vi på att köpa ett halsband till Dante. Jag har beställt koppel av Jette och halsbandet får komma sen när Dante vuxit till sej och vi vet vad han ska ha för storlek. Vi tror dock att han bara blir lite större och lite grövre än en schäfer. Fatta att Dante kommer bli värsta snyggingen med det kopplet och det halsbandet! Jösses! Alla hundar i småland kommer dö av avund! Både kopplet och halsbandet är från Dog Artist och det är så jäkla läckert!

1 kommentar: