onsdag 23 september 2009

Nya framsteg :)

Ida är en riktig apa. Hon älskar att vara nära och vill bli buren precis hela tiden. Så gosigt.
Nu just nu kl 18.25 la jag henne i sängen för första gången och satte på speldosan som vi fick av Jette och Jonas då de var uppe. Hon kikade lite på den med trötta ögon, rapade en gång och fes :) Sen somna hon gott! Tjohooo!

Klockan är 20.15 och Ida ligger kvar i sängen - SOVANDES! Per och Julia tittar på Idol. Jag var för mesig för att vara nere och se på tv när Ida ligger här uppe :) Idol är inte så akut viktigt än. Det är mer sen när det börjats gallra ner på antalet folk som det är riktigt intressant.


2 kommentarer:

  1. Så när får vi se en heeeeel massa med bilder?!! Mer än dem som vi fick på mobilen såklart^^

    Vi vill så småningom komma upp och säga hej, vi kanske kan ta in på hotell i Eksjö över en natt eller så... Kanske innan jul? =)

    Jag tror att svärmor kan titta till Henna en kväll och morgon... =)

    Pussar på familjen <3

    SvaraRadera
  2. Ja just nu är mobilen helt död med tanke på alla sms och alla mms och alla foto :) Men det kommer hehe lovar! Mobilen ska ladda och jag ska få Per att kravla ner på golvet och sätta i usb så jag kan föra över bilderna :)

    Ja helt klart att ni ska komma innan jul! Så härligt kul det hade varit!

    SvaraRadera