torsdag 24 september 2009

Ida! Väldens sötaste lilla barn!



Den ultimata kärleken! <3




4 kommentarer:

  1. jag är så glad för din skull , världens sötaste, ja det har du nog rätt i! :) Ett stort grattis till er, är glad att Anna visade mig sidan, visste inte hur jag skulle kunna höra av mig annars! Jag kommer gärna och hälsar på när du har pustat ut. Massor med kramar! Ann

    SvaraRadera
  2. Åh Ann!!!
    Så roligt att du skrev. Mina gravidhormoner får mig att gråta så glad jag blev när du skrev! Hur går det för dig med allt? Du anar inte så mycket jag tänkt på dej och hur ofta du kommer upp i mina minnen och tankar! Du är så välkommen upp! Varma kramar!

    SvaraRadera
  3. Nu får DU mig att gråta nästan, Jag kan inget annat än att säga detsamma, jag har pratat mycket om dig med min sambo men inte kunnat få tag på dig, har inte kvar en del av de gamla communitys man pratade på innan och ny telefon så alla mina nummer är sen länge borta.
    Finns det någon möjlighet till att byta nummer eller e-mail så vi kan skriva lite smidigare till varandra? Gud jag saknar dig Susanne, jag satt för några dagar sen med Hanna och kollade på gamla foton då vi var i stugan som små, eller ja mindre iallafall. Otroliga minnen i massor, sådant man inte tänkte på när vi väl skapade dem. Och jag ska hålla tummarna för lillen! Kramar <3

    SvaraRadera
  4. Ja jag kan inget annat än att säga det samma! Vi delar så mycket minnen och så mycket skratt och gråt tillsammans! Jag finns lätt att få tag på på eniro :) Sök på mitt namn och så i Nässjö. Kramar i massor!

    SvaraRadera