tisdag 1 december 2009

Jag tycker jag har hunnit med en himla massa nu på förmiddagen och det känns så himla skönt :) Medans Ida sov sydde jag upp de gardiner som jag köpte igår. Det blev riktigt bra! Det är mysigt att julmysa. Soffan som Per köpte igår passar jätte bra, så där kommer Heidi och killen (heter?) sova riktigt gott. Sen har jag hunnit dammsuga där nere och plockat fram foton som jag rotat fram från renoveringsrummet. Foton som jag hade uppe i min lägenhet i Kågeröd. De ska Per få hänga upp när han kommer hem. Samt att hänga upp de nya gardinerna i köket. Har fått undan lite tvätt och håller på att tvätta mattorna i källaren. Ska försöka göra så mycket som möjligt här uppe innan Per kommer hem. Han kommer hem något senare då han ska köpa med sig kakafika. Prästen som ska döpa Ida kommer på hembesök. Trevligt trevligt.

5 kommentarer:

  1. Tjabba
    Vi kommer med husvagnen och jag tror nog att Jonas kan tänka sig en öl :-)
    Det ska nog gå bra med 5 cm bredd, där kan bli en lite rynka på bredden men jag tror inte att det gör ngt.

    Jette

    SvaraRadera
  2. Nice! Mycket trevligt :) ser vi fram emot! Jag ber Per byta från 5 cm till 3 cm då passar det nog bättre.

    SvaraRadera
  3. Haha (heter?) :P killen heter alexander :D.. ser fram emot att få komma upp på fredag :).. ses då <3<3

    //heidi

    SvaraRadera