lördag 12 december 2009

Foto tajm från dopet!

Bilderna kommer som vanligt inte i ordning :)


Heidi läser två stycken från bibeln.
Prästen döper Ida Elsie Kristina

Faddrarna faster Åsa och Lasse.

Jag, pappa och Ida

Per och Ida <3

Ida var så trött efter allt ståhej. Här ligger hon på Jettes pläd i badbaljan som hon fick av Jessica.

Jag, Per och Ida! Ni är det bästa som hänt.


Fyra genrationer!


Julia tände ljuset.

Alla vi som är döpta i klänningen Namnen är vackert broderade på underklänningen.




6 kommentarer:

  1. Så fina bilder! :) fan vad jag vill komma och hälsa på, jag vill ha körkort.. eller ja pengar till ett hade ju varit fint som start. :/ Saknar sussie tajmen vi hade innan. .. Kram på er och ha en bra ju lom jag inte skriver ngt innan.. kramar /Ann

    SvaraRadera
  2. haha fyra generationer :D..
    hon är såå sjuukt söt :D saknar er smålänningar :D

    // moster heidi

    SvaraRadera
  3. Ann: Tack så mycket. Jag undrade när du skulle skriva nästa gång. Det är så kul att höra av dej! vi får byta nummer på nått sätt..

    Heidi: Saknar dej med syster söt! Love you!

    SvaraRadera
  4. Alla bilder är superbra, synd att dom på er inte kan bli levande och hoppa ut genom skärmen

    SvaraRadera