fredag 18 december 2009

Gott och blandat

När det snöade och blåste som värst i veckan kunde jag självklart inte hålla mig inne. Ida var på strålande humör och Dante såg ut att behöva en sväng ut. Det tog inte lång tid förrän Ida somnade och sov gott ute i vagnen. Jag tittade till henne vart femte/tionde minut, aldrig har hon sovit så länge i ryggläge och dess utom utomhus. Sov allt som allt 1 timme och 35 minuter. 35 i skogen och 1 timme utanför dörren. Hon tyckte nog det var skönt med frisk luft. Först var jag rädd att hon skulle frysa, stack ner handen då och då ner i vagnen och det var så varmt och skönt. Tack Jette för Jontes overall och tack mamma för åkpåsen :) De kommer väl till nytta!



Här om kvällen medans jag och Per höll på att laga mat så satt Julia och underhöll Ida. Här lär Julia Ida hur man trollar. Det var så roligt att höra på dom. Julia visade korten och förklarade och lekte, och Ida pratade sitt eget lilla jollerspråk tillbaka. Så himla sött.






Sigge och Dante är verkligen kompisar :) De har sina söta stunder tillsammans. Ibland är dom verkligen som katt och hund då de busar och jagar varandra. Dante biter lätt och Sigge han rivs. Men när de har stunder som denna är de så härliga att se på..





Jag och Ida har haft en liten foto stund. Tog på henne med de kläder som hon fick av Herman och Gunilla i dop present. Så otroligt sött och fint! Tog runt 20 kort hehe och här är en av dom! Hon är ju bara så super gullig! *Älskar*














1 kommentar: