torsdag 13 maj 2010

Lite snabbt

Passar på att slänga in ett inlägg medans Per är i affären och Ida än så länge är nöjd med det hon gör, dvs tränar på att ställa sej upp i sängen :) I sängen behöver jag inte vara rädd att hon ska ramla baklänges och slå sej hårt i golvet. Jag har dock flyttat henne så hon står mitt i sängen så hon inte ska ramla ur om hon skulle fara åt sidan.

Det blev inga telestolpar igår. Det blev nått bättre! I sommar så ska en lekplats inne i Nässjö byggas om.. och Per har tingat den gungan! :) Så perfekt!! Jag vet inte hur den ser ut.. men det är en baby gunga och två vanliga, Om vi bara får själva ställningen eller om vi får gungorna också det vet jag inte.

Pallar fick han inte heller med sej :) Men det trodde jag inte heller. Lånade två pallkragar av Åsa så får hon dom tillbaka när Per fått hem pallar från jobbet.

Idag är det loppis i byn. Får se om vi får något med hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar