torsdag 20 maj 2010

Jädra hund!

Jag är så jädra arg och besviken på Dante. Skulle nyss bara ta en kort sväng med vagnen så Ida kunde sova en stund i den. Har honom kopplad förbi grannen så inte han ska sätta efter deras katter. När vi kommer förbi så släpper honom och vi börjar gå.. Då lunkar småtjurarna efter oss från sin hage och börjar låta en massa och Dante triggas så klart upp!!!! Jag skäller på Dante när han börjar skälla och tjurarna dom börjar så klart springa runt och bocka!! Dante in efter dom och tycker detta ska bli en skit kul lek!! Jagar dom som bara den och jag kan inget annat göra än att gapa på hunden! Och UT genom stänge och allt jagar han ut en av ungtjurarna som springer iväg mot krona!!! Kopplar Dante och ska in och knacka på och berätta vad som hänt. Grannen har så klart sett allt genom förnstret. Känner mig så himla dum och jag är så arg och besviken på Dante!! Sa att han får ringa om han ska ha nån ersättning för tråden som slets sönder. Ska dit i helgen med en blomma. Usch!!!! Ida somna i alla fall...
Stackars Theodor, kan bara tänka mig vilket jobb det blir nu för honom att få in tjuren till sina kompisar.

1 kommentar:

  1. Usch vad tradigt. men ack så roligt för Djuren. I alla fall Dante.

    Kram Katta

    SvaraRadera