fredag 1 januari 2010

Nyår!

Bilderna kommer som vanligt inte i ordning :)
Lasse sjunger i lampan hehe. Vi plockade fram mot slutet på kvällen idol spelet. Vi fatta inte hur det funka men kom på att vi kunde sjunga kareoke istället via dvd skivan som hör till :) Mycket sång och skoj och latjo.. Ett himla väsen
Men flickorna sov gott i Herman och Gunillas säng trots den höga ljudnivån. De var så duktiga hela kvällen!

Jag och Ida nyårsafton!


Min älskade familj :)



Nyår kunde inte blivit bättre! God mat och underbart sällskap och tonvis med skratt!





4 kommentarer:

  1. En sådan bar bild det blev på dig och Ida=) *har snott*

    SvaraRadera
  2. Anna: Ja den är riktigt fin! Är själv nöjd med den. Ska se om jag kan få den skickad iväg på förstoring :) Med en snygg guldram så passar den super bra på vår fotovägg! Samt bilden på Per Julia och Ida

    SvaraRadera
  3. gör du rätt i!! Skicka in den till www.fujidirekt.se/ så har de bra o billiga förstoringar. jag tror minsann oxå de har fotoerbjudande nu om 100 gratisframkallningar. =)

    SvaraRadera
  4. Ja jag har varit där.. men när jag ska välja förstoring så går det inte att få den storleken som jag vill.. vet inte vad jag gör för fel..

    SvaraRadera