torsdag 7 januari 2010

Idas sköna nya stil när hon sitter i sin babysitter :) Hon tittar på Per medans han lagar middag. så söt min lilla loppa. När vi får lön ska jag köpa en Bumbo till henne. http://images.google.se/images?hl=sv&source=hp&q=bumbo&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi Hon kommer ÄLSKA den!

Min kära kusin som fick sin lilla prinsessa Leona julafton messade och undrade så snällt om jag hade kläder som Ida vuxit ur. Hon messade i god tid då jag dagen innan plockat ihop en hel stor påse till henne. Nu kommer hon ha kläder så det räcker tills hennes lilla dotter ska ha st 62/68 :) Ska skicka iväg påsen idag så hoppas jag att hon får den i början på nästa vecka.

Till Anna: Köp hem inolaxol! Finns på apoteket!



10 kommentarer:

  1. Hon är så söt! (och jag blir sååå bebissugen varje gång jag ser henne) =)

    Jag funderade också på en bumbo när Alma var i den åldern, men hann aldrig köpa ngn och tur var väl det för vid knappt 5 månad satt hon ändå själv så användningen hade blivit kortvarig. =)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. Tycker hon blir sötare och sötare hela tiden hehe.
    Ja jag känner också att det kanske är lite sent att köpa en, men åh andra sidan så planeras det ju ett barn till :) så det blir inget onödigt inköp.

    SvaraRadera
  3. Que, inolaxol?? För vadå?
    Ps.. Leona, så att du inte får fel för dig med namnet på julbebisen^^
    Har du fått mitt mail? =)

    SvaraRadera
  4. Anna: Så att du lättare ska kunna skita :) när du är hård i magen. Lovar att det funkar, och du får inte rännaskita av det, blir bara mjukt :)Ah.. Leona.. det är så svårt med de udda namnen :) Ja jag fick ditt mail! Thanks!

    Virre: Tack tack :) kul att du läser min blogg, jag kikar in på din också då och då :)

    SvaraRadera
  5. Mhm, jag anade att det var nåt i den stilen *s* .. mmm, jag ser att du fick användning för bilden oxå^^ Men sånt där fixat du lätt i paint annars;)

    SvaraRadera
  6. Anna: Ja du måste testa.. ge det tre dagar så ska du känna och se på förändring :) tre påsar om dagen i tre dagar :) Gör susen!

    SvaraRadera
  7. Ska jag känna på det också=s Örk!! ;)

    SvaraRadera
  8. Det är kul att få ge dem smakisar.. se hur dem reagerar osv...

    SvaraRadera
  9. Virre: Ja! Först ser Ida ut att tycka det är äckligt. Skrynklar ihop hela ansiktet som om det var ättika och citron.. sen får man världens största leende och så sprallar hon med benen och vinkar med händerna och tigger efter mer :)

    SvaraRadera