torsdag 21 januari 2010

Lite bilder :)

Per tycker jag blåser för hårt på min mat.. när jag blåser ner mot min gaffel så känner han min blåst. Något som Per tycker är rätt störigt! När det inte funkat att blåsa tillbaka allt vad han orkar så har han nu kommit på att bygga upp en vägg.. Och tills Pers stora förtjusning så funkar det :) Ett julkapps/födelsedags tipps till Per, en bordsvägg.
(Om ni undrar vad som finns på tallriken så är det stekt kyckling med uncle bens sås och ris)


Ida på sin fyra månaders dag! Det har gått så himla fort till att ha varit en liten bebis som bara kunnat ligga ner och gny till en bebis som faktiskt är ganska stadig och kan stå och sitta i korta stunder
Hon har också börjar intressera sej för leksaker och försöker glatt gripa efter allt. :)


8 kommentarer:

  1. Men hon står ju upp !!!!!

    SvaraRadera
  2. Äppeljuice och Uno... ja jag säger då det.. fniss...

    SvaraRadera
  3. Åsa: :) Ja hon kan stå om hon står på en matta så hon inte kasar.. och sen så lutar hon sej mot mina ben. Då går det bra :)

    SvaraRadera
  4. HUm, låt mig gissa... Äppeljuice - är det Julias, Valios din och vanlig mjölk - Pers?

    SvaraRadera
  5. AAAW HON STÅR JU!! :D hah så söt hon är :D..
    ( nu tyckte jag per va lite mesig det där med maten xD, tycker han inte om att lukta på din matandedräckt elr :P )

    SvaraRadera
  6. Anna: Äpple och valios är min, vanlig Pers :)

    SvaraRadera
  7. Heidi: Han tycker det blir kallt på hans hand/arm när jag blåser hihi

    SvaraRadera