lördag 30 januari 2010

Gillar inte vintern mer! Det är för kallt för att gå ut och för mycket snö för att köra vagn! Tråkigt att sitta inne hela dagarna!

Vecka 6 kommer jag ner till skåne. Jag kommer antingen på torsdagen eller på fredagen. Och jag åker hem igen med tåget på söndagen.. kan ju inte missa badet :) De som vill träffas får faktiskt göra sej besvär med att besöka mig hos mina föräldrar då jag inte kan fara runt över halva skåne för att träffa vänner och familj. Nu får vi se vilka det är som kan tänkas anstränga sej. En runda på väla är i alla fall bokad tillsammans med mamma och då kan man ju också ses för en middag eller så :)

Dopklännigen är inlämnad för både lagning och brodering, så nu håller vi både tummar och tår på att det blir fint, bra och proffsigt gjort. SömmerskanZick Zack i Eksjö kunde inte brodera in namnet på sin maskin så som jag ville ha det. Så jag fick numret av henne till en som kunde.. och det gick bra :) I slutet på nästa vecka ska klänningen vara färdig och då kommer det in en bild också på förändringarna! Spännande!

En sak till... JAG KOMMER I MINA GAMLA JEANS IGEN!

Frukost!

7 kommentarer:

  1. Dopklänningen blir säkert super fin!
    Kul att komma i sina "gamla" jeans igen... jag har inte provat mina sedan i början på november...vill ej bli besviken så jag väntar lite till...

    SvaraRadera
  2. Jag har provat för några veckor sen och kunde inte komma i dom.. och igår gjorde jag ett nytt försök! Så himla skönt! :)

    SvaraRadera
  3. Vi kommer och med Idas present:-)
    Klart du inte ska fara runt halva skåne när du änligen är här, du har ju dessutom ingen bil eller körkort.
    Jette

    SvaraRadera
  4. Jävla skit att du är i skåne och vi inte är hemma!! Men jag vet inte om Anna kanske sagt det redan , men jag och min sambo kommer iallafall någon gång till sommaren då vi kör vår resa genom sverige då vi ska upp till umeå. :) Om du kanske skulle tycka det var kul ? :) Kram

    SvaraRadera
  5. Ann: Ja det låter jätte skoj! Ni är varmt välkomna! Finns sovplats om det skulle behövas. Och när det är sommar så står grillen varm! Kram

    Jette: Ja oavsätt så hade jag inte kört runt över hela skåne i alla fall. Det finns det för få dagar för och dess utom är Ida för liten för en massa fläng! Nu är familjen i focus och de vänner som känner för att anstränga sej. Ska bli skoj att träffas igen! Kramis!

    SvaraRadera
  6. Ja Nan. Jag skulle mycket gärna träffa dig och då får jag ta mig till Kågeröd då i så fall.

    Kram
    Nanna

    SvaraRadera
  7. Katta: Klart vi ska ses.. du är lika viktig som familjen :) Love you!

    SvaraRadera