fredag 20 november 2009

Tofflor

Jag har kommit på ett sätt för mig att logga in på msn :) Tjohoo!
Jag loggar bara in på "Gäst" här på datorn så funkar msn.. är inte det konstigt?
Men när jag är inne på "Gäst" och pratar på msn och skriver på forum inne på familjeliv så kan jag inte lägga in bilder från min mobil! Är inte det jävligt typiskt! Så när jag ska blogga och lägga in bilder, får jag växla till vårt vanliga användarkonto och när jag ska vara på msn så får jag växla till Gäst igen! Störigt.. Men som jag som är kass på dator och teknik som egentligen bara fattar mig på msn, familjeliv och bloggen och andra Internet saker och sånt standard som word och kortspel får snällt sitta här och växla mellan användarkontona :) Jag är i alla fall glad att jag kan göra alla sakerna som jag tycker om att fördriva tiden med.

Ida fick ett paket igår från mormor och morfar <3 Ett par tiger tofflor! Kanon snygga och gosiga. Perfekt passform. De är inte jobbiga som kasar av heller när hon sprallar!

Vi har kommit på att Ida har stora fötter. Jag köpte strumpor till henne här om dagen 0-3 månader.. och de var för små! Vi har i alla fall kommit fram till att fötterna är efter pappa... bara de inte slutar på en siffra som 45:or! Då kommer jag gråta!

2 kommentarer:

  1. aaw.. opch tofflorna som du har på dig fick du av mig förra julen :D du kommer hem till jul va ? :) <3<3 älskar dig syster <3

    // heidi

    SvaraRadera
  2. Mins jag valde dom när vi var i Helsingör på tiger :) Vet inte än om vi kommer till jul.. hoppas :) Älskar dig med. Pussar!

    SvaraRadera