söndag 29 november 2009

PANIK och ångest!

Det finns så mycket som jag vill ha gjort denna veckan som kommer. Det är massor som måste fixas och det finns inte mycket med tid.

  • Fixa två sovplatser, en till mamma och en till Heidi som ska komma på fredag *LÄNGTAR* - KLART!
  • Köpa allt till dopet, mat, dricka, pynt - rubbet!
  • Baka lussekatter till 35 pers.
  • Hämta nyckel till samlingslokalen.
  • Köpa hem torv.
  • Köpa julgardiner. -KLART!
  • Köpa växter för att fixa i balkonglådorna, landen och i krukorna.
  • Köpa kläder till dopet till både mig och Julia (hur nu det ska gå). Ska shoppa med Gunilla på måndag. Ska in och få mitt bäcken röntgat kl 13 och efter det så ska jag och Gunilla shoppa lite. Och Ida som bara HATAR att åka vagn eller sitta i sin bilstol! Får se hur mycket handla det blir innan jag ger upp och åker hem. Ett skrikigt barn är inget jag njuter av och gå och bära på henne som väger nästan 5 kilo är inte heller nått som känns så hipp.. min rygg och armar ska hålla i mer än 50 år till. Usch... Jag fasar! -NÄSTAN KLART!

Jag kommer fylla listan som småningom! Tro mig..

Nått som jag kommit överens om med mig själv är att när nummer två kommit till världen ska jag reparera mig själv. Magen som är totalt paj ska fixas och brösten ska bli snyggare. Och ni som tror jag överdriver.. har FEL! Min kropp är totalt kvaddad!

Just ja.. höll på att glömma- Glad första advent!

3 kommentarer:

  1. Får jag komma med ett önskemål? Några lussebullar utan saffran?? Jag klarar bara inte av saffran=s .. *puss*

    SvaraRadera
  2. Ska ordnas. Åsa ska hjälpa till att baka.. ska säga till att hon bakar några utan saffran :)

    SvaraRadera
  3. Tack så mkt=) Synes snart!!!!

    SvaraRadera