fredag 27 november 2009

Söt Åsa kom in och gav oss en adventspresent :) Vi bockar och niger! <3>Älskar dig <3
Badrummet hoppas vi på att det ska bli klart i nästa vecka. I alla fall klart tills mamma och Heidi ska komma nästa fredag! Åh det ska bli så mys att mamma kommer och ska stanna. Jisses vad jag saknar henne! En mamma är ju alltid ens mamma och nu när jag själv blivit mamma så känns hon ännu mer.. för nu är hon även mormor till mitt barn. Dubbel kärlek!

Nåja.. åter till badrummet. Vi börjar bli trötta på att duscha i en kall källare. Den som tycker det är roligt är Ida :) I onsdags fick hon följa med ner i sin sitter! Jag glömde ta med hennes filt.. men hon verkar nöjd och glad under mina tröjor också. Tog ju influensa vaccin i tisdags och mina biverkningar var influensa symptom :/ frossa, yr, feber, trött etc.. När jag fryser brukar en varm skållande dusch hjälpa.. dock inte denna gången då det inte fanns så mycket varmvatten. Synd om mig..

Badrummet före och efter fogning!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar