fredag 13 november 2009

Mvc besök idag!

Idag har jag varit på efterkontroll på mvc. Vi hade tid kl 13. När kl blev 5 över 13 så blev både jag och Per lite rastlösa. Vi bestämde oss för att visa vår bästa min! :)
Vem e snyggast?
Och Ida bara sov!


Efter att vi tröttnat på att göra miner åt varandra ville Per byta kanal på TVn, han hittade inte fjärrkontrollen och innan vi visste ordet av det så var det vår tur.
Mobilen lades ner i fickan. Inte ska den vara uppe på en efterkonrtoll. Allt såg i alla fall fint ut och jag fick utskrivet minipiller för 6 mån. Och en glad nyhet! Rida kan jag göra så smått. Korta skritt rundor kan jag börja unna mig! Tjoohoo!


En glad skit! Så måste man bara fota!


Här duschar vi just nu! Mysigt va??




Och badrummet :) Ja det går framåt varje dag! Längtar längtar längtar tills det är klart!





2 kommentarer:

  1. Ni är nog lika fula båda två;P *puss*

    SvaraRadera
  2. Ni är ju bara såå härliga på bilderna.. Älskar er... =)

    SvaraRadera