söndag 8 november 2009

Lite uppdatering..

Har ni sett :) Skenan är av! Den har varit av ett tag och det är så himla skönt! Ida är så glad att ligga och spralla och strecka på sina ben!

Och så har vi haft det första badet hemma!

Så underbart söt min lilla flicka! Det är så kul nu när vi kan klä henne i vilka kläder vi vill. Nu ligger Ida mer och mer på rygg. Sova på rygg är inte hennes grej, men leker med sin mobil gör hon gärna. Lika så gillar hon att sitta i sin babysitter! Sprallar som en tok med benen så det gungar. Jag har börjat ta långa promenader med vagnen. Måste ner i vikt! Jag har 4 kilo som ska väck. Det mesta sitter på röven och låren och magen. På tal om magen... usch.. den ser ut som om den tillhörde en 90 åring! Jag börjar tro att den är helt paj 4 ever! Kan inte tänka mig att den nånsin kommer bli sej någorlunda sej lik. Snittet kommer alltid att synas helt klart.. men jag har magen full med bristningar, och de är inte små. Nåja, Per älskar mig ändå.

Badrummet börjar så smått ta form, det händer saker nästan varje dag. Vi har köpt super snyggt kakel och klinker! Det kommer bli kanon. Vi längtar som galningar tills det är färdigt!

(Fan! Bilderna kom inte i ordning...Nåja.. ni får gissa er till vilken bild som ska vara först!)




Och till sist men inte minst... Jette.. du kan inte säga att Erik var kass när han sjöng i fredags -queen!

1 kommentar:

  1. Nä det kan jag inte...Erik var skitbra!!!

    Kram!
    Jette

    SvaraRadera