söndag 15 november 2009

Gårdagen



Hihi gissa vad jag gjorde igår *ler mitt bredaste* Så mys det var! Ni som vet känslan fattar. Jag har inte ridit sen påsk! Det är jäkligt länge. Jag babblade på om precis allt mellan himmel och jord, sånt där onödligt babbel ni vet som man gör när man är upphetsad för nånting. Stackars Malin fick nog sår i öronen så som jag hoppa från ämne till ämne och bara snacka så hon knappt inte fick en syl i vädret.
Igår var vi hemma hos Åsa och Lasse och åt god middag och sen på kvällen var det poker för de som ville spela. Vi var 10 personer så det var lagom. Riktigt trevligt och vi tackar än en gång för en skön kväll! Bilder från kvällen kan ni hitta på Åsas blogg.
Där är iofs bara bilder på faster Åsa och Ida <3 Men där ser ni hur Ida tränar sina benmuskler :)
Per han har pratat i sömnen inatt. Sagt saker som Titti, Titti, Titti. Jaha en sjua - Ja då är det vi som slåss om det sista. Han har pratat konstant sen han somna till ca 5 på morgonen och det har inte heller hjälpt att jag puttat på honom. Så sött..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar