måndag 19 april 2010

Mupp vagn :)

Har köpt en "ny" vagn till Ida. Har varit sugen länge på en smidigare vagn när man rör sej i stan eller nere i samhället. Har varit inne på en Emmaljunga Scooter eller en city jet. Sen var jag inne på en Teutonia Timmy. Och här slutar min jakt på blocket på denna fina röda Babytravel Jogger vagnen -06a! Eftersom utbudet i jönköpingslän i närheten av Nässjö inte är så stort.. så letade jag runt i närheten av mina föräldrar istället. Pappa har provkört den och är övertygad om att jag kommer gilla den!

Vad tycks?
Per är inte lika förtjust. Han tycker 3hulingarna är muppvagnar :) Det tyckte iofs jag också från början. Men nu har jag vant mig vid att se dom och tycker de är himla snygga! Spec gillar jag ju att de är lättkörda. Ska bli skoj att få provköra den!


12 kommentarer:

  1. Va fin, bara hört positivt om dom :)

    SvaraRadera
  2. fick ni ge för den=)

    SvaraRadera
  3. ojdå då kan vi ju få lika mkt för Jontes snart avdankade vagn.
    Jag tycker att 3 hjulingar rockar...

    jette

    SvaraRadera
  4. Jette: Ja det kan ni säkert! Detta var nästan den enda i hela sverige som kosta runt 1000 kr!

    SvaraRadera
  5. det är iofs utförsäljning på babyland där man kan köpa en ny liknande vagn för under 2000 =)

    SvaraRadera
  6. Ja såg det.. men den vagnen som är på kampanj för 1500kr den funkade bara som bäst på släta ytor :)

    SvaraRadera
  7. de e en jätte fin vagn hade en sån till tim innan jag trivdes med den jätte bra men dock ej tim man kan inte sitta rakt i den som barn oftast vill man sitter mer baot lutad i den om du förståe vad jag menar lite vilo läge kan man säga.. så de fick bli en ny en brio sing blev det och en brio spin han trivs som fisken i dem men jag tycker de e lie för höga i styret för min längd jag e ju kort men men bara han trivs o e nöjd... hoppas ida trivs i den karm milla

    SvaraRadera
  8. Milla: Kul att du också tittar in! Jätte roligt. Ja förhoppningsvis så kommer Ida trivas med den. Hon är så liten än så hon tycker det är okej att halvitta och kommer nog att vänja sej vid det. Ja jag har också sett att brios vagnar kan vara lite höga i styret.
    Kram

    SvaraRadera