fredag 23 april 2010

Bak!

Idag har jag och Julia bakat. Solskensbullar! De blev kanon goda och de är super enkla att baka!
Ett gott betyg fick jag av Per som sa att de var godare än de man köper på cafe.... och de ni.. är högsta betyg! Faktiskt gick jag i en kort period under min barndom och ville bli sockerbagare. Men nöjer mej gott och väl med att baka lite när jag vill och känner för det. Det enda är att allt jag bakar blir så rysligt stort! :) Det är helt otroligt vad deg kan jäsa!

Här hemma är det mer eller mindre snöstorm ute. Suck! Men på söndag ska det bli kalas väder! Och from söndag så ska hästarna gå ute om natten. Skönt för dom! Och för oss som inte behöver mocka.

Och till er som begriper er på FL snack hihi så har jag BIM imorrn! Så spännande och vi alla håller tummarna HÅRT!







6 kommentarer:

  1. Spännande! Hoppas det är ngt. (Fast jag kommer bli fruktansvärt avundsjuk då, naturligtvis... =/)

    Bullarna såg otroligt goda ut, förstår att per hellre äter dem än "borta-bakade"!

    SvaraRadera
  2. ÅH Lycka till ;)

    Skönt att hästarna får gå ute, tänkte säga att jag längtar till det med men så kom jag ju på att det står ju ut året om på lösdriften, jag det jag tänkte var ju sommarbete..

    SvaraRadera
  3. Gott med hembakat!
    Du är så duktig! Håller tummarna hårt nu då, spännande =)

    SvaraRadera
  4. Hur har det gått med BIM? Tänkte på de i morse då jag själv har fått min **** Blä säger jag bara!!

    SvaraRadera