lördag 10 oktober 2009

Mänskrämmare!

Per har köpt nya trosor till mig! På kortet stod det.
Till min älskade Sussanne. Nu när du har blivit av med magen och är så smal och snygg så har jag skaffat ett par mänskrämmare! Älskar dej! Din förevigt!

(Och jag tänker.. Mänskrämmare? Vad menar han? Vad betyder det? Trosor är det ju! Är han helt dum eller?)





---En vecka senare---

Hade jag beställt en tröja till Per. På kortet:
Till min älskade Per. Detta är en lyckortröja! När du bär den på hockey eller andra grabbkvällar kommer kvällen bli super lyckad! Glada vänner, god öl och många mål på hockey! Dess utom kommer du hem!...trygg :) Älskar dej över allt annat. Din för evigt! Puss!

(Per tänker! Yes! ÖL! Hockey..MÅL?! LYCKOTRÖJA! Wow!)

Visst märks det att vi älskar och litar på varandra fullt ut? Vi är verkligen det perfekta paret! <3

2 kommentarer: