fredag 6 augusti 2010

Lite bilder från veckan..

Per har gödslat på grämattan som vi la om förra året. Nu växer gräset som bara den. Satte för skrindan bakom klipparen så Ida kunde åka :)
Fram och tillbaka i skrindan med sina chockrosa hörsenskydd.. Skoj!

Jag har haft lyxen och ridit mycket :) Julia passar på att njuta lite häst i stallet medans jag plockar fram sadel och träns.
Är så glad för min älskade Ronja tös som är den snällaste häst jag vet! Så lugn och trygg och gosig.
Ida har fått smak på körsbär hehe :)
Bakom håller Per på att bygga den gunga som jag pratade om för längesen. Den är snart klar! Stålparna är på plats.
Ida tränar sej på att gå både ute och inne. Vi har en tävling som alla som vill kan va med på. Så klart så vinner man ett pris. Gissa vilket datum som Ida tar sina första 5 steg.
Barnvagnsmaffian :)

Btw:
Du som läser detta.. kom till High Chaparall den 14 aug! :)

3 kommentarer:

  1. Vad stor hon har blivit, lilltösa! Hur går det med syskonförsöken?

    kram Linda

    SvaraRadera
  2. VAD FIN RONJA ÄR KÄNNS BRA SKALL DU VETA ..
    SAKNAR HENNE MKT ..
    VA RÄDDA OM ER ALLA.
    CHARLOTTE

    SvaraRadera
  3. Linda: vi kämpar på.. inget än.. men det tog lång tid med Ida också :( Hur går det för er?

    Jott: Ja hon är väldens bästa! :)

    SvaraRadera