onsdag 25 augusti 2010

Idag var det premiär för Julia på ridskolan. Gick super bra och vi är alla så stolta :)

Det gick super bra för Karisma och Åsa. Karisma höjde sej med ett poäng och är nu en snygg 43a ;) Kom etta i placering igen! Stort stort grattis!!

På jobbet går det bara bra. Jag trivs som fisken i vattnet och vi är ett bra arbetslag. Ska gå upp och jobba heltid from 6/9 :) Blir långa dagar och några sena kvällar i veckan men det går bra! Per trivs jätte bra att gå hemma med Ida och jag är så otroligt glad att han är en pappa som gärna vill ha lika stort ansvar och delaktighet i föräldraskapet.. finns tyvärr många män som låter sina fruar ta det mesta av just den ansvarsbiten och kanske för många kvinnor som inte vågar släppa in gubbarna heller.

Snart blir det ettårs kalas här hemma :) Den 11/9 ska Ida firas och det blir enkelt med dom närmsta och med en egen tårta att gluffsa i sej och smeta ut på bordet och kasta ner på golvet. Den 18/9 så ska vi ner till skåne för att fira pappas 50 års dag.

Har mailat en av Idas simnings instruktörer om när babysim ska starta igen.. hon skrev tillbaka att simningen startar söndagen den 12/8 och att mer info om vilken tid kommer nästa vecka :) Måste ha menat den 12/9. Var lite orolig att vi blivit bortglömda. Ska bli skoj att komma igång med det igen. Ridskola på onsdagar och babysim på söndagar och jag funderar på att anmäla mig till att lära mig spela gitarr. Fick med nått reklamblad på posten om lite kurser och så.. och då såg jag att man kunde gå och lära sig lite under en tio veckors period. Har alltid velat kunna spela, spec på jobbet. Får se om det blir nått av det.

2 kommentarer:

  1. J nu närmar det sig kalas för dem små =) Vi ska ha barnkalas lördagen den 4 och sedan släktkalas lördag och söndag 11-12 =) Plus en sittning till, den är dock inte bestämd!

    Vill med gå kurs för att lära mig spela gitarr - hade vart toppen och kunna på jobbet!

    SvaraRadera
  2. Virre: Ja tiden har verkligen rusat iväg.. skulle finnas en paus knapp :) Ja eller hur! Kan väll inte va så svårt att lära sej lite barnvisor på en gitarr! Och skulle man spela fel så gör det inget - barn tycker det låter bra ändå :)

    SvaraRadera