måndag 15 februari 2010

Lite foto!

Som väl var har mormor sparat Jessicas gamla barnsol. Den gick super bra att sitta och leka i och så klart äta i. Hon hade ingen dyna i den, men det gick bra med att sitta på en mjuk och go filt också.
Vi har ju varit på besök hos Nicole och Kosove. Trevligt att Anna och Niklas också kom dit.
Nicole och hennes lilla familj!
Ida och Leona. Ida ville inte ligga lika stilla och fint som Leona gjorde. Söta flickor!
Vi har varit och hälsat på gammelmormor :)
Och gammelmorfar har kommit förbi och hälsat på :)
Ida tyckte det var mys att åka tåg. Här sitter hon på bordet på väg hem och tittar ut genom fönstret
Vi kom på alla hjärtansdag och jag och Per hann knappt in genom dörren förrän vi bytte våra paket.
Jag hade köpt manschett knappar och en slipsnål och en sten till Per.
Jag jag fick en bok och en ur mysig pläd och ett stort fång tulpaner Så stort att jag fick dela buketten i två!


Vi har haft det super bra och mysigt i Skåne.. men som man säger.. Borta bra med hemma bäst!

1 kommentar:

  1. Härliga bilder Sanne. Gött mos att höra att Skånebesöket blev trevligt. Härligt att du är hemma igen. =) Tack för supergod middag i går..
    Kramis !

    SvaraRadera