lördag 20 februari 2010

Inatt har det inte blivit alls mycket sömn! Ida har varit vaken mellan kl 23 och 02.30! Bara velat ligga vid bröstet hela tiden. Vid 3 tiden gav jag upp och lät henne ligga och snacka sej trött! Sen kl 5 ringde Pers mob, då vaknade hon till.. men somnade om direkt. Sen kom Per tillbaka in i sovrummet och börja prassla med nått.. vaknade till men somnade om direkt igen. När Per hade gått ut genom dörren kommer Dante upp och tassar runt! Då blir Ida pigg och tycker det är dags att vakna! Lägger henne vid bröstet och efter många om och men så somnar hon om igen och vaknar inte förrän vid 8! Men fy fasiken vad trött jag är!

Igårkväll slängde jag ihop lite deg till bullar. Bullar som man låter jäsa över natten för att sen kunna slänga in dom på morgonen och få nybakat :) De blev inte så goda som jag hoppats på. Ska nog ha ett annat mjöl nästa gång istället för grahams. Det var 12 bullar som åkte in i ugnen och Åsa fick med sej några hem när hon kom förbi efter morgon utsläppet.

Ikväll så ska jag på inflyttningsfest hos Mana och Becca. Tjejerna som rider Ronja och Loke. Ska bli riktigt skoj. Dock vet jag inte vad jag ska ha på mig! Lika svårt varje gång.

Idag ska också Åsa komma ner med recept och ingredienser :) Ska ta och baka lite tillsammans! Ska bli skoj. Skönt med lite sällskap så man slipper vara så ensam hela dagarna.

Åh vad jag längatar till våren! Snälla... låt detta vara den sista snön som faller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar