onsdag 9 mars 2011

Julias kommentar åt Ida.
Du är som en pensionär! Du har varken jobb eller går i skolan och du behöver verkligen komma ut och röra på dej mer!

Sitter och funderar på vad mer jag ska skriva om... men tar det lite kort.
Hade föräldramöte igår. Gick bra! Alla var nöjda och glada. Hann mocka lite i hagen igår med. Längtar tills det blir plusgrader så Ronja kan sova ute. Längtar efter min vanliga hage och ser mycket fram emot att få vedboden till Ronja, så hon kan ta skydd för solen när det är varmt ^^ Iofs så har hon ju mycket träd.. men i vedboden är det svalare och mindre med kryp!

Idag är det ett väder bakslag.. och det ser inte ljust ut på hela veckan. Hoppas att detta är sista snöveckan.. och att våren sen är på gång.

Mår bra gör jag! Rund och fin runt magen och jag längtar som en tok tills jag kan känna av den lilles sparkar och buffar.

Nä nu blir det att resa på sej! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar