lördag 5 mars 2011

Gravid och bröllop

Ett kort inlägg bara för att visa att bloggen lever... i alla fall lite :)


Två goda nyheter för er som inte vet. Är gravid igen. Lilla söt Ida ska bli storasyter. 20 aug är bebisen beräknad att komma. Ska bli helt underbart! Sen är familjen fulländad! (heter det så?)

Sen är det bröllop den 27/7 på gotland! Var eg inte meningen att vi skulle ta och gifta oss där.. men det "bara blev" så när vi pratade lite löst om det. Rätt som det var så var både kyrka och präst bokad! Först hade vi ju tänkt att gifta oss i samband med Idas dop.. men ångrade oss i sista sekund, vilket vi sen också ångrade oss! Sen pratade vi om att invänta nästa barns dop... men det kändes så långt bort. Sen pratade vi om att bjuda alla vi känner på en stor trädgrådsfest och gifta oss då, men det flög också bort eftersom jag gärna gifter mig i kyrkan. Så gotland it is! Kommer va lagom svullig! Men det blir nog bra ändå.

Gothems kyrka
Ringarna vi köpt!
Klänningen jag tänkt köpa.




3 kommentarer:

  1. Åh, härligt med ett blogginlägg så jag kan gratulera dig ordentligt, inte bara i smyg =) Grattis till både graviditet och kommande giftemål!!! <3

    SvaraRadera
  2. Jösses, här var det uppdaterat!!! Brukar svänga in nån gån i månaden o kolla men det har ju varit ganska dåligt med det ;) Behöver jag säga grattis igen? :) Kram

    SvaraRadera