onsdag 16 mars 2011

BVC

Mailade Idas barnmorska igår och frågade om vi kunde få ändra en tid till denna veckan istället eller nästa fre. Så idag var Ida på 18 mån kontroll. Allt gick jätte bra trots att det var vaccinations dags. 79 cm lång och 9.8 kg. Lilla stumpan följer sin kurva precis som hon ska.

Lille bebisen buffar på lite då och då och jag längtar jätte mycket tills det börjar på allvar. Inte så där som man tror att ett revben ska gå mitt av.. men så där mysigt ni vet.

På mån är det dags för ultraljud och det är så nervigt! Snart halva tiden gånget och det är inte klokt vad snabbt det går denna gången.

tis är det dags för Idas första dag på inskolningen! Min lilla bebbe börjar bli stor!

3 kommentarer:

  1. Fint du gjort om bloggen =)

    Skönt att alltsåg bra ut med lillan och spännande med inskolnigen, kommer gå toppen tror jag!

    Mysigt med rul, hoppas vi får se bilder sen =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående, sååå fint här är i bloggen :D
    Duktiga Ida! Stor flicka :) Hoppas det går bra på inskolningen och att hon ska trivas :)
    Åhhhh, rul. Jag vill också! Har förresten ändrat mig nu om att tiden går sakta, det gör den INTE!! Haha ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Kul att ni tycker bloggen är fin ^^ Vad glad jag blir! Tror också det blir skoj för henne att börja förskolan. Men sen hoppas jag att det inte blir för kul.. för sen ska hon gå hemma med mig i 1,5 år! :)

    Bilder från rul kommer om jag får rätt på scanern :)

    Dessie: Ja det GÅR fort! Tjohoo!

    SvaraRadera