lördag 24 juli 2010

Gårkvällen var alla tiders. Jag och Becca tog en rolig ridtur. Ronja och Loke tyckte också rundan var roligt och traska på som bara den. Ronja får så härlig energi när det blir knöligt och backigt och snårigt och kämpigt (om man nu jämnför med plan väg) Hon blir så härligt pigg och så himla rolig att rida.. sådär "ORonjig" - oförsiktig med rask takt.

Igår fick Per med sej 5 st stolpar som till slut ska bli en gunga. Ska bli skoj.

------------------------

Idag kommer Lövan och ska hjälpa till att bygga ut Malins box så att Snobben får plats i Sassas gamla. När dom är klara så ska Malin, jag och Sandra rida ut en sväng. Tänk er.. fyra dagar på rad!! Det är som när jag bodde i Kågeröd och det var ljust ute en stund in på kvällen. Härligt!!

Julia ska med Faster Åsa på teater. De ska se bröderna lejonhjärta i närheten av Örebro.. tror jag :) De ska ligga över tills imorrn hos några vänner till Åsa. Skoj, för Julia och deras dotter är goda vänner.


--------------- Later ------------------

Nån ridning blev det inte pga av vädret. Det har regnet i stort sätt hela dagen!

Men boxen är i alla fall färdigbygg :)



2 kommentarer:

  1. de har flyttat på bakgrundsbilderna! det för att där de hade dem skulle de börja ta betalt... jag länkar=)

    http://www.thecutestblogontheblock.com/free/free-backgrounds.html?phpMyAdmin=6aed647b10b09002285f780e3a64699e

    Hoppas det blir rätt nu bara^^

    SvaraRadera