måndag 14 juni 2010

Anna har passerat sitt BF datum och än så länge är det inte nyheter. Mormor har lovat att ringa mig så fort hon vet nått.. och mormor är den som får veta först, efter Niklas så klart hihi. Drömde om minikusin inatt haha.. första drömmen så var lillkusinen inte ens männsklig. Men jag tyckte lille Oskar (som han hette) var söt ändå. Han var en blandning mellan en ödla och giraff (på ett sött sätt) haha. Andra drömmen då kom Anna och Niklas hit bara för att visa upp. Och jag blev helt paff att Anna kunde stå på benen och åka så långt dagen efter förlossningen! Då var det en flicka hon hade i armarna. Dock såg hon ut att vara runt 10 månader :) Och riktigt sockersöt. Åh vad jag är förväntansfull. Har inget annat i skallen just nu!

Love you Anna!!

2 kommentarer:

  1. man är ju lite spämd för at man är nyfiken, men allt kommer att gå bra för Anna och Niklas. Klart som korvspa att de kommer få en söt liten gullunge! Jag har ju allt sett att det ligger i släkten! ;)

    SvaraRadera
  2. Ann: Ja klart att det kommer att gå bra :) Tvivilar inte på nått annat! Ska bli så kul med en minikusin. Hehe Tack.. Ida är en sötnos!

    SvaraRadera