söndag 10 oktober 2010

Igår var det en fartfylld dag. Hela dagen från kl 10-19 var det att fixa stänget runt hagarna. Än är vi inte klara. Några stolpar ska flyttas och sen ska vi se så att elen funkar som den ska. Trötta igårkväll var vi allihop.

Idag blir det babysim och sen ikväll är det dags för min gitarrkurs :) Jag har tränat på min läxa och lärt mig de akorder som vi fick.

Nu när älgjakten är igång ska Per se om det kliver in en kalv på markerna. Imorrn när jag kommer hem från jobbet ska han sätta sej och tisdag innan jag åker till jobbet. Hoppas hoppas!

Annars.. hungrig som attan! Magen kallar på frukost. Ida går mer och mer steg men föredrar att krypa. Äter som en håsa* men är glad och pigg. Pigg fattar jag iofs inte hur hon kan va med alla dessa uppvaknande om nätterna.. men det är ju bra att nån av oss är pigga :)


* Skånskt uttryck för - Äter dåligt

2 kommentarer:

  1. hej!

    Sussanne var är du....HAAAAALLÅÅÅÅÅÅ!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja var finns du !!!!
    YOTT undrar, maila mig....

    SvaraRadera