onsdag 15 september 2010

From idag blir det full rulle fram till söndag kväll :) Skönt tycker jag d det bara är en massa skoj!

Imorrn när jag slutar kl 14 så ska Per lämna av Ida och vagnen och sen ska vi ta och hälsa på Pernilla och gänget. På fredag direkt efter jobbet så åker vi ner till Skåne Ska hämta upp lillebror på vägen. Väl nere så är det ju fullt schema På söndag startar min gitarr kurs. :) Ska bli skoj! Ringde dit igår eftersom jag hörde på radion att det brunnit i vuxenskolan.. bara för att kolla så det blir av och inte hela stället brunnit ner. Men det var "bara" inne på ett kontor och allt var under kontroll.

Nu är det Idol! :) Fler som följer det?

2 kommentarer:

  1. Nä, inte jag... jag följer faktiskt inte ett enda program insåg jag nu när jag tänkte efter. Idol har jag nog aldrig sett?

    Hoppas ni har det jättebra på alla sätt!

    SvaraRadera
  2. Linda: Vi tycker det är rätt skoj med Idol och vi får ju faktiskt erkänna att vi följer det ganska slaviskt :) Vi har det bara bra. Tack!

    SvaraRadera